În amplul proiect de digitalizare a serviciilor Primăriei, am inclus și două idei foarte ușor de implementat, dar extrem de eficiente ce vor contribui la o mai bună transparență, informare și eficientizare.
Punem capăt misterelor legate de lucrări. Pentru că vrem să fiți tot timpul la curent cu activitățile desfășurate de Primărie, vom implementa o hartă online accesibilă publicului ce va conține toate lucrările desfășurate în oraș. În acest mod, veți fi informați în permanență asupra stadiului acestora, beneficiarilor și duratei.
Gata cu statul la cozi și ghișee. Ne dorim să aveți posibilitatea de a vă rezolva problemele și în afara programului de lucru al Primăriei. Timpul fiecăruia este prețios, de aceea vom implementa ‘Primăria non-stop’.
Vom instala un easybox de unde veți putea ridica documentele solicitate la orice oră din zi. Veți fi informați printr-un SMS sau un e-mail ce va conține codul necesar deschiderii sertarului.
La secțiunea „Program de guvernare locală“ găsiți programul și viziunea mea pentru Constanța.
Pe 9 iunie, vă invit la vot în număr cât mai mare, pentru că doar așa putem produce o schimbare reală în orașul nostru! Constanța contează.
CMF: 21240009